LIVET I HAVET - SOMMERBARNEHAGE

Flere barn og voksne i barnehagen tar etter hvert sommerferie - avdelingene slår seg sammen etter hvert, og vi skal ha ulike tema hver uke. Vi gleder oss til morsomme og gode dager sammen her i barnehagen.

Denne uken har vi hatt tema Livet i havet - og her har vi gjort mye forskjellig!

Fisketur med egne fiskestenger er stas!               Reker og krabbe til salgs!

Livet i havet er fascinerende - se så fine farger, masse fisker og andre ting som lever..

Konkretisere, vise frem, få lukte og føle - så gøy!

Fangsten etter fisketuren var så som så - hadde heldigvis                                                                    med fiskekaker i sekken.

Farger, nye begrep fra livet i havet, estetiske, skapende og kreative prosesser - musikk og sang.

Eventyret om krabben og hummeren er spennende!