Window of hope- takk for bidrag!

I uke 43 arrangerte flere avdelinger misjonskafé i forbindelse med FN-dagen. I år startet vi å samle inn til ett nytt prosjekt, Window of hope, som også Evangeliehuset samler inn til. Totalt i år har vi samlet inn nesten 9000,- Takk for bidrag!!

I uke 43 arrangerte flere avdelinger misjonskafé i forbindelse med FN-dagen. I år startet vi å samle inn til ett nytt prosjekt, Window of hope, som også Evangeliehuset samler inn til. Initiativtakerne bak dette prosjektet holder til i Bjerkreim, så kjekt å bli med og støtte lokale bidrag. WoH er en frivillig bistandsorganisasjon i Kenya som fokuserer på barn og deres utdanning.

På misjonskafeene kom det inn 6804,- nå i høst!! Til våren holder Gullklumpen basar til inntekt for samme prosjekt. Før sommeren samlet de inn 2090,-. Det betyr at vi til sammen har samlet inn nesten 9000,- nå i 2019. Disse pengene vil komme godt til nytte i arbeidet med å gi barn i Kenya utdanning.